deneme

Tabim CRM ile Müşterilerinizi Tanıyın..


Tabim CRM programı ile zamanı en iyi şekilde kullanın ve verimliliği en üst düzeye çıkarın. Tabim CRM personelinizin takibi ve müşterilerizle olan ilişkinizi en iyi seviyeye getirmek için hazırlanmıştır.

Her Yerden Kolay Erişim..


Web tabanlı olarak tasarlanan Tabim CRM programına her yerden tüm mobil cihazlar dahil olmak üzere erişebilir ve kullanabilirsiniz.

Sorunlara Anında Müdahale..



Destek sistemi sayesinde sorunlar hızlı bir şekilde teknik ekibe aktarılarak anında sorunun giderilmesi sağlanır.

Personelin Kontrolü..


Personel hareketleri bölümü sayesinde anlık olarak personelin durumu görüntülenebilir ve destek aktarımları kolay bir şekilde yapılabilir.

Gerçek Zamanlı Grafikler..


Kolay yönetim paneli sayasinde firmanızda olan değişiklikleri (satışlar, siparişler vb.) anında grafiklerde görüntüleyin.

  • Müşterilerinizi kayıt altına alın
  • Müşteri ihtiyaçlarınıza göre özel çözümler üretin
  • Kampanyalar ile satışlarınızı güncel tutun.
  • Ürünlerinizi kayıt altına alın.
  • Fiyatlarınızı güncel tutarak yıllara göre satış miktarlarını karşılaştırın.
  • Rapor çıktıları ile hedeflenen satış ile gerçekleştirilen satışları karşılaştırın.
  • Müşterilerinize satış yapın ve satışları kayıt altında tutun.
  • Müşteriye yaptığınız satışların grafiğini görerek özel müşterileriniz belirleyin.
  • Sipariş ekleyin ve onaylandığında kolay bir şekilde satışa dönüştürün.
  • Tekliflerinizi tek bir yerde toplayın. Hatırlatma kurarak zamanında geri dönüş yapın.
  • Satış plan ve tahminleri ile personelinizin gerçekleştirdiği satışları görüntüleyin ve belirlenen hedeflerle arasındaki farkı görün.
  • Servisinize gelen ürünleriniz kontrolünüz altında olsun
  • Ürünle beraber gelen evraklarınıza en kısa sürede erişin.
  • Müşterileriniz servisteki ürünleri hakkında anında bilgi sahibi olsun.
  • Müşterilerinize ve personelinize hızlı bir şekilde sms ve eposta gönderin.
  • Kampanyalarınızdan toplu sms ve eposta sayesinde müşterileriniz haberdar olsun.
  • Sms ve Eposta şablonları sayesinde hız kazanın.
  • İş planınızı kaydedin ve heryerden kolaylıkla ulaşın
  • Ajanda sayesinde randevularınızı kolaylıkla düzenleyin.
  • Personelinizin hangi tarihte hangi işlemleri yaptığını kolaylıkla takip edebilirsiniz.
  • Müşterileriniz en son irtibat kurdukları tarihi görerek geri dönüşler yapabilirsiniz.
  • Personelinizin çalışma saatlerini gözlemleyerek performanslarını değerlendirin.
  • Satış öncesinde ve sonrasında müşteri temsilcimizden gerekli tüm bilgileri alabilirsiniz.
  • Deneyimli teknik personelimiz kullanım ve kurulum hakkında tüm ihtiyaçlarınıza anında yanıt verecektir.
  • Yerinde, telefonla ve uzaktan bağlantı ile sorunlarınıza anında çözüm bulabileceksiniz.
  • Satış öncesinde ve sonrasında müşteri temsilcimizden gerekli tüm bilgileri alabilirsiniz.
  • Müşteri temsilcimizle görüşerek size en uygun paketi seçebilir ve ihtiyaçlarınıza göre şekillendirebilirsiniz.
  • Demo talebinde bulunarak ürünü deneyebilir ve memnun kalırsanız satın alabilirsiniz.